Mehrnoosh_Bayad Bashi

متن آهنگ جدید مهرنوش به نام باید باشی :

باید بیایی بسازی رویامو عطر تو بپیچه تو کل دنیامو من این لحظه ها را از تو میخوامو از تو تنها

باید بیایی ببندی زخم هامو پر پر کن همه بی کسی هامو بگیری دستای سرد و تنهامو تو اون دستات

هوای خونه که سرد و دلگیره این لحظه ها را که غصه میگیره باید باشی

تو کوچه هایی گرفته و خاموش وقتی تب تو  را داره این آغوش باید باشی

بی تو شبام تاریکه،

دانلود آهنگ جدید مهرنوش به نام باید باشی

ماهو پایین نکش از آسمونم

بی تو محاله که زنده بمونم

اون لحظه ای که دلم تو را میخواد

چطور صدامو بهت برسونم ؟

فقط کنار تو آروم دل من تنها بهونه بودنی واسه من تو

دانلود آهنگ

باید بیایی بسازی رویامو عطرتو بپیچه تو کل دنیامو من این لحظه ها را از تو می خوام و از تو تنها

باید بیایی ببندی زخم هامو پرپر کن همه بی کسی هامو بگیری دستای سرد و تنهامو تو اون دستات

هوای خونه که سرد و دلگیره این لحظه ها را که غصه می گیره باید باشی

تو کوچه هایی گرفته و خاموش وقتی تب تو را داره این آغوش باید باشی

بی تو شبام تاریکه…